dimarts, 30 d’octubre del 2012

Segon dia sense bici: Koper i Isola

La nit a l'alberg Jadran ha sigut memorable.
Crec que feia molt de temps que no em reia tant!
Només arribar a la granja reconvertida en alberg, ens varem repartir per les habitacions. Hi havia una de 6 però ja estava ocupada per una persona així és que ens varem separar, 4 per un costat i dos per l'altre.

L'alberg està molt bé, està pràcticament recèn inaugurat, de fet encara estan en obres per ampliar-lo amb un menjador. La nostra habitació és una amb 3 lliteres, per a sis persones, i amb el lavabo compartit amb la resta d'habitacions (crec que dos més però menudes) de la planta.

Al instal·lar-nos descobrim que el nostre veí d'habitació també viatja amb bici, com nosaltres, ja que el seu equipatge són dues alforges. Emocionats, decidim parlar amb ell quan vinga i intentar canviar-li l'habitació per a que dorma en la de dos que ens han donat, i nosaltres sis tots junts. Mentre estem planificant què fer a l'endemà, arriba el xic i l'abordem sense miraments. No parla cap idioma dels que nosaltres parlem, és prou complicat entendre's però al final, ho aconseguim i ens canvia l'habitació sense problemes.
Crec que ha sigut el millor que ha pogut fer ja que les rises i l'escama duren fins a altes hores de la matinada. No tenim bicis però estem contents.

A l'endemà anem cap a Koper. Visitem la ciutat i aprofitem per assabentar-nos de l'horari de trens i de si és possible pujar les bicis per a intentar arribar quan arriben les bicis, al punt on deuríem haver estat eixe dia segons la nostra ruta.

Passem la vesprada nadant al mar Adriàtic a Isola, no té ones, és com una immensa bassa.

Tot té un regust antic; la platja, la roba de la gent, el seu aspecte físic... No és la típica zona costanera plena de gent de festa o passejant, sembla ser una zona tranquil·la, on la gent d'aprop va a passar el dia. També té una zona de la platja habilitada per a que la gent amb cadira de rodes puga entrar a nadar, i això que és una platja de pedres. Em sorprèn molt positivament aquesta iniciativa.

Cansats i ara sí, una miqueta desmotivats, anem cap a l'hostal pensant en les bicis. Suposadament arribaran demà i aleshores començarà el nostre viatge.